Kubratemiz çok memnun kaldım. Bazı kararları vermem için güç buldum, birisiyle konuşunca insan yaşadığı durumu daha iyi idrak edebiliyor, bir de karşındaki profesyonel olunca sorduğu sorular bile birçok şeyin farkına varmanı sağlıyor. Öncelikle kendinin, hislerinin. Faydasını göreceğinizi düşünüyorum, sadece anlatmak, hislerinizi yaşayıp ağlamak bile çok iyi gelecektir