Smrhls benim de kızım 10 aylık grip oldu. Salı günü götürmüştük grip demişti doktor ama gittikçe daha kötü oldu bu sabah ağzı balgam dolu halde boğuldu 3 kere nefessiz kaldı resmen. Balgamı var çok nefes alırken emerken zorlanıyor. Sabahta çyle olunca telrar götürdük hava cihazı ve ilaç verdi ciğerlere inmemiş ama inmesini önlemek için kullanalım hem rahatlatır dedi. Yatırırken başını hafif yüksek yapın tıkanmasın dedi. Evi bol bol havalandırın. Ateş olursa calpol. Ek gıda alıyordur meyve tavuk suyu çorba falan yapın sarımsaklı falan. Biz böyle ilerliyoruz inşallah iyileşirler çabucak 😢🥹