kuzeyselin
Onların yutma refleksi bizden çok daha kuvvetli , sanırım tükürük bezleri de hızlı çalışıyor çiğnemeseler bile iki çevirip yutabiliyorlar 😊
Ayrıca damakları çok kuvvetli , parmağını ısırt anlicaksın
Ceviz tavsiyesini gördüm , çok tehlikeli onları 2 yaşa kadar ezmeden vermek doğru değil.