1 aylık bebeğime doktor yazdı gaz sancıları için ve dün akşam ilk defe verdim. Resmen uyanmak istemiyor sürekli uyuyor gözünü açamıyor. Zar zor besliyorum onuda biberonla benide emerken uyuduğu için ve kabul etmediği için. Yardımcı olurmusunuz bu damlayı kullanıp uyku sorunu yaşadınızmı ? Baygın gibi bebeğim göz açamıyor