melcim sudess yani ben 15 aylıkken de verdim o zaman da gaz yaptı öncesinde gazını alsam da kendi de çıkarabilir tabi gazını ama ben yine de kimyon veriyordum 2 yudum
mislina_ Ben 7 aylık olmadan tam zamanını hatrlamiyorum verdim severek yedi sadece braz koku oluyor gözle görülür gaz sorunu yaşamadim
Bsmdg sudess benim bebeğimdd 7 aylık. Yedikten 1 saat sonra falan gazını çıkarıyor. Ama hiç huzursuzluğunu görmedim
ilenalemin sudess ben hep yediriyorum hatta bugün de yedircem.7.5 aylık.hiç aklıma gelmedi gaz yapcagı kimyon falan da atmadım bişey de olmadı.ki benimki de baya bi gazlı bebekti
limonzeytinmom sudess normal insana bile yapıyor kız erken daha verme. Benım 3-1 yaslarında kızlarıma yapıyor ama cıkarıyorlar. 7 aylık erken bence gibi 🙄