Ee011 Allah yardımcınız olsun ben ve 1.5 yaşında oğlum altı Aydan daha fazla bir süredir mücadele ediyoruz. Denemediğimiz hiç bir ilaç kalmadı en son tablet kullandık o bile çare olmadı. Ben kendim bir yağ karışımı hazırladım. Ondan sonra belirtilerimiz yok denecek kadar azaldı tam olarak geçti diyebilmek için biraz daha kullanmamız gerekiyor. Ama şimdiye kadar en işe yarayan bu oldu. Karanfil, Palm’a Rosa, neem, okaliptus, çay ağacı ve lavanta yağlarını Hindistan cevizi yağı ile karıştırıp sabah akşam sürdük. Ertesi gün banyo. Hatta içine bir tüp Metrin krem de sıktım. Kokusu biraz kötü ancak amaç da o zaten vucüt kokumuzu değiştirip akarların yüzeye çıkmasını sağlamak ve karanfil Palma Rosa gibi yağlarla öldürülmelerini sağlamak. Temizlik falan onları biliyorsunuz zaten. Ancak herşeyden önce vücutta bitmelerini sağlamak lazım. Umarım işinize yarar.