seymalya9 bizim demir çok düşükmüş öyle dedi😢 Bebeğim kıymayı ve türevlerini öğürüyordu. Doktor biraz ara ver sonra tekrar dene dedi tabi o süreçte kan testi yaptırdık ve sonuç düşük demir. Ferro senol yazdı ama o da diş karartıyormuş çok kararsız kaldım acaba muadili başka ne var. Bebeğim de bir yaş ile birlikte köfte vs yemeye başladı. İnşallah değeri yükselir. Çok üzüldüm😢