Kızlar günaydın 🎈bebeğimin rutin kontrolü vardı gittik 11 kilo çıktı yeni iyileşti hastaydık biraz zayıfladı haliyle. Ebe dedi ki zayıf biraz 😄1 yaş bebesi 20 kilo falan mı olacaktı acaba 😂sağlıklı olsun yeter aşırı kilolu olması da mantıksız yani hareketine engel