tgbayy Selam anneler geçmeyen kabızlığımız var, ilaç veriyorum arada bir duphalac + kayısı vs yediriyorum ama yine kabız oluyor yine oluyor şuan yaklaşık 1 haftadır yapmadı kakasını yaparken de çok ağlıyor ne yapayım
kirazmevsimi_ tgbayy bizde 1 yaşına gircez ama ara ara cok kabiz olur. Geçen 4.gunde yaptı ama agladi kiyamet koptu yapana kadar 😔 bende surekli kayısı ve zeyinyagi veriyorum hatta zeytinyagini 1 cay kasigi arada boş veriyorum agzina ama yine fayda etmiyor. Yedikleri yapuyor desem onada cok dikkat ediyorum şaştım kaldim artik.
bububuu Bir yaşinda ve bir haftadir yapmamis mi cocuga cok yazik bence iki gunden fazla birakmayin fitil yapin benim kizim on aylik ve bir aydir bizde de gecmeyen kabizlik var duphalacta veriyorum pek etki etmiyo o yuzden iki gunde bir fitil yapiyorum ona ragmen cok zorlaniyor agliyor yaparken kala cok sertlesmis oluyor bende bi cozum bulamadim ki size sunayim
cemile161_ bububuu aslında fitilde pek tavsiye edilmiyor alişkanlik yapıyor dedi doktor dulcosoft kullanabilirsin faydali
fatma_6141 tgbayy yok hayır en dogalı bagırsaklara etkı etmıyor kakayı direk yumusatıyor doltor demişti 4 sene kullanan var bakın kullanın cpk rahatlar