3 yaş 7 aylık kızım bu sıralar sürekli uykuya dalarken anne kötü şeyler görüyorum diyor tam dalacakken ya da uyku arasında köpeklerin onu kovaladığını vs. Gibi şeyler. Yanındayım güvendesin evimize giremezler gbi şeyler anlatıp temas ederek güvende hissedip uyumasını sağlamaya çalışıyorum ama sık yaşamaya başladıkvar mı şu yaş grubunda biz de yaşadık süreci böyle yönettik diyen. Önerilerinize açığım 🌸