Bebekler yeni şeyler öğrendikçe uykuları bölünüyor bu normal bir süreç bence. Uyandığı zaman ben hiç pes etmem yani hadi uyandı gidelim diğer odalara demiyorum. Işık hep kapalı, mümkün olduğunca sessiz konuşuyorum en fazla yarım saat sonra esnemeye başlıyor ve meme verince tekrar dalıyor uykuya.