canimoglum55 Kızlar bebeğim 14 Ekim’de doğdu ama annem iddia ediyor Bebeğim 4 ayına giriyor diyor Ben de diyorum ki İkisi bitiyor üçüne giriyor kafam karıştı Benden iyi biliyorlar sanki 4 aya girmiyor değil mi 3 aya giriyor
Credcent canimoglum55 3 aylık bitip 4.aydan gün almaya başlıyor. Biri size sorarsa bebeğiniz 3 aylık şuanda
aysebb canimoglum55 Ocak 14 te 3. ayını bitirmiş oluyor tam 3 aylık oluyor. 4 e giriyor annenizin dediği gibi 😊 Yani 3 aylık oluyor ama 4 ede girmiş bulunuyor anneniz haklı 😂
aysebb canimoglum55 İkisi aynı şey aslında 😂 3 bitince 4 e girmiş oluyor ya hani. 4 aylık olmuş olmuyor yani girmiş oluyor sadece. Dolu dolu 3 aylık oluyor 14 ünde
hasibekar canimoglum55 bacım 14 ekimde dogdu ya 14 kasım 1 aylık oluyor 14 aralıkta 2 aylık oluyor 4 gün sonra üç aylık olucak bebeğin
canimoglum55 aysebb vallahi kafam karıştı insanlar bana diyor ki 4 ayına girecek 14 Ocak’ta Ben şu an oğlunun 2,5 aylık olarak sanıyordum öyle görüyoruz yani eşimle beraber uygulama da o şekilde söylüyor ama insanlar şu an oğlun 3 aylık diyorlar kafamız karıştı
hemshireanne canimoglum55 oyle iste simdi iki ay yarim. Ayin 14u uc ayini doldurmus olcak yani tam uc aylik olucak. Sonra uc ay bir gun uc ay iki gun gibi ilerleyecek. Bu ayni zamanda 4cu ayina girmis demek oluyor ama 4 aylik demek degil tabiki.
hasibekar canimoglum55 onlar ekim ayını baz alıyorlar ama kasım ayında 1 aylık oluyor ocak ayında da3 olacak dört degil
mamabear_ canimoglum55 14 ocak’ta tam 3 aylık olacak. 4 aydan gün almaya başlayacak. Yani bebeğiniz 3 aylık
nadidelifora canimoglum55 3e girdi dörde ciktindiye bişey yok. Bebeğiniz ayın 14unde tam üç ay yaşamış oluyor yani üç aylık. Şubat ayının 14une kadar da 3+1 3+2 diye gidecek. Bir yaşına giren çocuğa iki yaşında mi diyoruz. Yaşadığı ay yıl neyse o söylenir. Kafanızı karıştırmayın 🌸
Alpmom_ canimoglum55 Ayını dolduruyor 4.ayına giriyor canım ama sorduklarında 3 aylık diceksin tabi :)
aura_meselesi_bu_sekerim canimoglum55 3 ay dolmus 3 ay 10 gunluk , 3 ay 2 gunluk , 3 ay 6 gunluk diye gider Kaynanamda ogluma 3 yasina girdi diyor ama Oglum 2 yasina yeni girdi