yenianne3535 Özel olarak kullandığınız yağ ya da krem var mı? Ben kantaron yağı kullanıyorum ama ekstra birsey varsa denemek isterim 10 gün oldu kızarıklığı geçmedi
oylesinebiri__ yenianne3535 madecasol kullanmıştım sonrasında da kullan demişti doktorum izi kalmasın diye kullanmadım biraz sürdüm sıkıldım
hasibekar yenianne3535 ben bunu kullandım dikiş izini ve karnında çatlak varsa geçiriyor yanı sıra bende kantorun yagı kullanıyorum
cennetkusum16 yenianne3535 hicbisey kullanmadım ikinci sezeryanım iz felan kalmadı. Bence kızarikligin kalması biraz doktorun dıkimiyle alakalı çevremde de var o şekilde kızarık kalan kişiler, İkimizinde dıkis kalinliği ve uzunluğu farklı oluyordu.