Kızlar kızım 1 yaşında ve aşırı derecede su içiyor suluğumu görmesin yeter ki gündüzleri iki defa suluğu dolduruyorum gece de 1 suluğu bitiriyor gece emziriyorum uyandıgımda suyu geri vermezsem aglıyor uyumuyor gündüz 3. Suluğu doldursam onuda içer gündüz çok hareketli zaten 5sn yerinde durmuyor susamasını bir nebze de olsa anlıyorum ama gece bu kadar içmesi kafamı karıştırıyor