biroglanannesii1 Seventhingss Hayir muayene odasında takıldı. Ameliyatlık bir şey değil ki orada yapılsın.
asrinhatasi Seventhingss muayene odasında taktırdım muayene odasında çıkarttım ( spiral ipi içeriye kaçtı ona rağmen ameliyata alınmadım)
Seventhingss biroglanannesii1 çok korkuyorum da 2. sezeryanımda bayılttılar beni o yüzden muayene odasında olması daha iyi olur
biroglanannesii1 Seventhingss Yok zaten orada olur korkmayın öyle ağrısı falan da çok yok rahat olun. Belinize regli oluyormuş gibi bir ağrı giriyor oda hemen geçiyor kasmayın kendinizi 2 yıldan fazladır kullanıyorum bir sorun da yaşamadım hiç 🙏