Kizlar merhaba ikinci kızıma doğum yaptım kızım 5 aylık ve şuan göğsümde şişlik ve ağrı var sadece iç kısımda ama sertlik ağrı ve aşırı hassasiyet oluştu başına gelen var mı ne yapmalıyım doktor randevusu aldım ama Ocak 28 dedi tarihe çok var emzirmeye devam ediyorum bu beni rahatlatıyor ve sadece o göğsümu emzirmeye çalışıyorum