Aloneeee gmsesra bizde 28 günlüğüz bizde de aynı durum var dün kontrolde sordum burnunu aç sürekli dedi. Ama açsam da burnum hırıldıyor anlamadım bu işten
leyme gmsesra benimde 17 günlük kızım var ve aynı sorun bizde de var sırtından hissediyorum sanki balgamı varmış gibi. 2 gündür serum fizyolojikle temizliyorum öyle ses gelmiyor. Sizde drunuza danışıp deneyebilirsiniz
subrk gmsesra aslında tüpün yarısını bir deliğe kalanı diğer deliğe yapmak lazim ama ben sabah akşam yaparak bitiriyorum 1 tüpü. Fazlasından zarar gelmez