Merhaba hanımlar 6 ay önce eşimden bosandım. 2 yaşında oğlum war.Şuan babaannemde yaşıyoruz .Oglumla bırlıkte .Eşimden nafaka alıyorum ama haliyle yetmıyor.Sed yardımı dıye bır destek varmış.Basvurmak istiyorum ama velayeti ortak yınede başvuru yapsam alabılırmıyım.Ayrıca ikametgah adresım babaaannemın ewinin üzerine kendısı esınden ölüm aylığı alıyor .Yani yardım yaparlarmı yine ?