Yani ben uyanık olduğu her süre de oynuyordum. Yemek yapmam lazımsa mama sandalyesine koyup dans ederek yapıyordum, temizlik yapmam lazımsa ya kanguru kullanıyordum ya da her girdiğim oda da oluyordu onunla oynayarak yapıyordum. Duş alacaksam banyo da ana kucağın da oluyordu. O aylar hep öyle oluyor emeklemeye başlayınca zaten taşımaya gerek kalmiyor sen nereye o oraya.