Kızlar kendi odamda sadece klima var doğal gaz yok geceleri zaten oda ısındıktan sonra kapatıyorum bebeğimi kalın giydiriyorum üstünü örtüyorum ama aşırı hareketli sürekli üstündekini atıyor sürekli öksürüyor sabaha kadar uyumuyor sizce ne yapmam lazım lütfen akıl verin