AAllah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Benim için yeterli çok afedersiz bu zamana kadar eşim korunuyordu bu aralar onun bu konudan sıkıldğının farkndayım zorunlu degilsin ben önlem alırm desemde iğne ilaç gibi şeylere güvenmiyor benimde aklıma başka bir şey gelmiyor bağlarlar mı benide