omeresra0509 Kızlar büyük oğlum influenza pozitif çıktı bütün hepimize yaydı sağ olsun şimdi 4 aylık bebeğim de öksürmeye başladı doktorumuz enfluvir kullan dedi bugün başladık ama şuan ateşi çıktı sizce ne yapmam lazım calpol verdim
annebebek012 omeresra0509 bize doktorumuz dönüşümlü dolven ve calpol verdi nedense calpol değil de dolven düşürüyordu ama o dediğiniz ilacı da kullandık 2 güne toparladı çok şükür 3 kere vermiş oldum yabi
aylinbebek541_ omeresra0509 allah şifa versin ilaçlari aksatmayin bizde ayni durumdayiz calpol verin 4 saatte bir cocuk drdu gorsun mutlaka cigere filam inmesin Allah korusun Allah sifa versi n
Berfinmr Bizde çok kötüyüz iştah sıfır oğlum 2 yaşında bir haftadır uğraşıyoruz ama bir türlü öksürük bitmiyor