ObirRuya Prezervatif ile bir birliktelik yaşadık eşimle ama dışına çıkmış biraz. Korkuyorum ertesi gün hapı alsam ne olur?
_YanakReisinAnnesii ObirRuya nöbetçi eczaneye gitme şansınız varsa eşiniz danışsa daha iyi olur sanki. Emzirme dönemim olmamıştı bilemedim malesef.
MnkKrtl ObirRuya emzirme döneminde parol dışında ilaç vermiyorlar ertesi gün hapıda. İçilmez hatta bi yerde okumuştum ilaç içen 2 gün emzirmemeli diye
justthecigarette ObirRuya hayır. Doktorum bana onu kullanacaksan 1 gün emzirmemen tüm sütlerini sağıp atman gerek demişti
dryglgl ObirRuya ertes72 var onu kullanıp 8 saat emzirmemiştim sonra da sütümü sağıp ondan sonra emzirmiştim eczacılara sorabilirsiniz biz de birkaç yere sorup bilgi almıştık
ObirRuya Ertesi gün hapıyla ilgili bir şikayet okudum dol gebelik yapıyormuş kadının yumurtalıklarını almayla sonuçlanan bir kanaması olmuş. Onu okuduktan sonra vazgeçtim hapı içmekten. Artık hakkımızda hayırlısı olsun diyorum 🙄
Deletedmom_268 ObirRuya ay bende Ella içtim ne yapicam bilmiyorum kaç saat sonra emzirebilirim ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum