Aysegulisaa54 canım biberon yerine kaşık ile vermeyi dene. Benim bebeğimde 14 günlük. İlk bizde süt gelmiyor diye sağdık, mama aldık hepsini biberon yada sırınga ile verdik. Baktık beni emmek istemiyor hemen kaşığa geçtik. bir öğün mamayı kaşıkla veriyorum. Sağdım sütüde aynı şekilde veriyorum fazla olanı.Sonrasında da diğer öğünlerde emziriyorum. Birde almak istemiyorsa memeyi bırak bir süre almasın sakinlesin, acıkmasına iZin ver. Mecbur alıyor o zaman 4-5 gündür rahat ettim inan.