Kızlar 29 haftalığım doktoruma akıntım var demiştim ama kötü kokulu değilse beyaz renkse sorun yok bol su iç demişti. Bugün çok kez akıntım oldu kötü kokmuyor ama rahatsız etti beni ayrıca çok fazla kaşıntı ve yanma var. Kontrolüme daha var o yüzden buraya sormak istedim sizce acil bir durum mu yoksa normal mi? Evde bi şeyler yapılabilir mi sirkeli suyla durulamak gibi