Lre allah şifalandırsın öncelikle ..
Biz de aynı süreçten iki gün önce geçtik. Aslında şöyle iki hafta önce de böylesi bi hastalıkla mücadele ettik. Asist kullanıyorduk tam iyileşmişti ki iki gün önce tekrarlayınca çok sık öksürükle doktorun verdiği antibiyotiği mecburen başladım.
Doğal yöntemleri hiç elden bırakmadım Tabi, ayak altında gece yatarken sarımsaklı zeytinyağlı kürden sürüp üstüne çorap giydirdik. Soğan kesip soğan koydum ayak tabanına . Baş ucuna soğana karanfil batırıp koydum. Bunlar da epey etki etti. Burnu sümkürtme , aspire etme, evi sık havalandırma işlemi de çok kez uygulandı.
Kardeşine bulaşsa da Daha iyiyiz bugün ❤️