Deletedmom_215 mmetehan ben 14 aydır ücretsiz izindeyim ya böyle bisey olursa benimde geriye dönük paramı yatırsınlar haksızlık olur 😂
mmetehan Deletedmom_215 ah keşke yatırsalar. bende 1 aylık izindeyim kendim için çoook üzülürüm ama faydalanacak anneler için harika olur.