Ben ilk hipp kullandım sonra keçi sütlüsünü kullandım sonra sma optipro kullandım sonra sma comfort kullandım sonra evolvia ar kullandım en son aptamil ar ile devam ettim😂 bebeğin yarım bırakıyorsa yada gazdan dolayı falan yaramıyorsa değiştir tabii. Bu arada gaz için sma comfort çok iyi