Oğlum kendi evimizde mama sandalyesi koyarım yemek yemediği zaman su ile oynatırım yada kitap açarım yada şarkı söylerim ama gelin görün ki yatılı misafirlikte ( senede 2 acil bir durum olduysa 3 kere gideriz en fazla memleketimize) bunu yapabilmem mümkün olmuyor kucağımızda oturup yemiyor yada otursak sandalye biraz duruyor geri iniyor yemiyor hele ki masa kalabalık olursa hiç baş edemiyorum ve yesin diye 10 15 dk geçmeyecek sekılde yemeğini öyle yedirdim bu özellikle sabah kahvaltısı ve akşam da oldu mesela öğle ve ara yemeklerinde tek olduğu için masa da rahatlıkla oyalabildim açmadım küçükken yine zapdediyordum hiç açmıyorduk ama bu kez ki gelişimizde mümkün olmadı arkadaşlar yapamıyorum o kalabalık içinde bir yandan yedirmeye ugrasamıyorum keşke iştahlı bir çocuğum olsaydı yemek yerken bin takla atmasaydım neyse dert yanmaktan ziyade siz nasıl yapıyorsunuz ben bu durum için ne yapabilirim bir kaç gün sonra evimize donuyoruz evde ki düzen devam edecek ama yazın mesela izinimiz var hiç ekran açmak istemiyorum bu durumun önüne nasıl geçebilirim bana akıl verirseniz çok sevinirim