tuba1234- Sezeryan doğumdan sonra sabahları yere basarken ayaklarım hissiz oluyor benim gibi olan var mı ?
kitapsever_ tuba1234- ben öyle birşey yaşamadım ama iç kanamam olduğu için karnımı delip hortum takmaları yurumeme engel oluyordu