Dygny23 Kızlar bu havalarda bebeğinizi çorapsız mı yatırıyorsunuz? Tulum giyiyor yorgan örtmüyor. 21 aylık. Biz üşüdüğümüzde ayaklarımızı yorgan altına koyuyoruz kış aylarında sıkmayan çorap giydirsem mi arada kalıyorum
pinko_ Dygny23 lastikleri geniş bir çorap giydir bacım benim ayağım bile üşüyor gece çocukta üşür inan yorganın altına koymak fayda etmiyor kendimden biliyorum öyle yapınca ısınmıyor ben hep giydiriyorum
tomvejerry Dygny23 Şuan oturduğumuz ev sıcak diye giydirmiyorum ben ama önceki evimiz klimalıydı soğuk olurdu asla giydirmeden yatırmazdım benim bile ayaklarım üşüyor hemen örtüyorum üstünü yazık onların ayakları donar örttürmezlerde kesinlikle sıkmayan çorap giydirmelisiniz tabiiki
elisa2705 Dygny23 Bizimkide üstünü örttürmez corap hep giydiririm elimde lastik kısmını acarım o kısım sıkmasın yeterli
tomvejerry Dygny23 Ne demek. Yani derece olarak bilmiyorum da ısınma merkezi sistem olduğu için çok sıcak oluyor üzerimizi bile örtmüyoruz
songulcandas Ben hiç giydirmiyorum kendisi de istemiyor zaten üstünü de asla örtmez ben örterim o açar şu an tam 2.5 yaşında odası 22 24 derece arası
Dygny23 songulcandas benim kızımın odası gece 25 derece oluyor aslında ısı iyi de tulum giyiyor üstünü örtmüyor bebek henüz söyleyemiyordur diye korkuyorum