atarepla ben 2tog içine uzun kol zıbın giydiriyorum 22-23derece ortalama, ama onu öyle yaptıramıyorum sanki üşüyecek gibi hissediyorum 🥹 ince bir penye battaniye örtüyorum bacaklarına doğru, bazen daha soğuk oluyor o zaman altına ince bir tayt giydiriyorum uzun kollu zıbınla beraber