Merhaba hanımlar bebeğim dört aylık ve gözlerini aşırı derecede kaşıyor ve sağ gözü devamlı sulanıyor enfeksiyon mudur daima masaj yapıyorum göz pınarına ama bu durumu yaşayan varmı
Ablasının gözü mikrop kaptığında doktor tek kullanımlık olanlardan netira adında bi damla yazmıştı etkisini görmüştük acaba bebeklerde kullanılır mı doktora gideceğiz ama damlayı kullanan yada bu durumu yaşayan birileri varmı tavsiyeniz nelerdir acaba