218029 aaa şurupla baya bi yapıyor kaka oysa o zaman boşalmıyormuymuş bağırsağı anlamadım şimdi bak üç tane çocuk dr gittim hiç öyle birşey demedi, gastroentolojiye git demişti bize , kuru inciri zeytinyağında bekletip yağından içiriyorum inciride yediriyorum şimdi