cann65 biz raporlu alıyoruz. Çocuk Gastro takipliyiz. Raporumuzu düzenliyor alıyoruz. Sonra rapor bitene kadar sağlık ocağı veya normal çocuk doktoruna yazdırıyoruz. Rapor bitiminde genelde Gastro kontrol ayımıza denk geliyor. Orda doktor bakıp uygun görünce rapor yenileniyor