Berenkeremannssi Hanımlar oğlum 1ay 22günlük pipi ucunda kızarıklık var bu neden olabilir bu durumu yaşamış olan var mı lütfen yardım edin bebeğim dokundurmuyor ne yapmalıyım pazatesi doktora götürcem ama Ne yapmalıyım
Mrs_Sunshine Berenkeremannssi Valla benim oğlumun da geçen gün iyle olmuştu bekledim 2 gün. Çünkü cumartesiydi pazartesi uzmana göstercem dedim bekledim. 2. Gün sonra geçti anlamadım bişey. Bir de hafif şişlik de vardı benkm oğlanda
zeynepalp Berenkeremannssi hametan sürebilirsin şimdilik. Kesinlikle ilk fırsatta doktora git. Benim bebeğimin de bir gün öyle kızarmıştı ucu. Bilgili bir ablama gösterdim pipisinin ucu dar geriye dönmüyor dedi. Hemen doktora götürdüm gerçekten kapalıymış ucu ben hiç bilmiyordum.. doktor açtı ve 3 gün sonra da sünnet oldu
Mrs_Sunshine Berenkeremannssi Bu arada ben kızarıklığı ilk gördüğümde pişik sandım ertesi gün geçmeyince endişelendim. Yani toplamda 3 gün öyle.kaldi Ama hemen banyoya sokup pipisini beyaz sabunla yıkadım. Siz de öyle yapın mikrop bulaşmıştır. Enfeksiyon olmadan hemen yıkayın. Çiş yapıyorlar ya ucunda kalıyor o çiş damlası. Enfeksiyon yapıyor
Berenkeremannssi zeynepalp çok teşekkür ederim sabah uyandığında kırmızılık yoktu sonra banyo yaptırdım banyo sonrası derisini ileri geri yapmak gerekiyormuş sanıRım onu hiç yapmadım ilk kez bugün yaptım temizledim Allah razı olsun çok teşekkür ederim inşallah hayırlısı ile sünneti bizde atlatırız
Berenkeremannssi Mrs_Sunshine Allah razı olsun çok teşekkür ederim cevabınuz için peki her zaman Altını açtığında ıslak mendille pipiyi temizliyor musunuz