esilam22 ahgsgshsuwhw Ben 5 doz kullandım iğneyi. Adet olamadım iğneyi kesene kadar. Ve gerçekten çok iştahı açıyor. İştah önemli değil de adet olamamak çok kötüydü ama herkeste aynı etki olmayabilir kuzum
esilam22 ahgsgshsuwhw Kas içine enjekte edilir, acısız bir işlemdir. Ebeniz ile görüşün bazen ellerin de oluyor olmazsa eczaneden “depo provera” dediğiniz de zaten verir. 98 lira falan