anonimmomp_ Bebeğimi bugün sünnet ettirdik çişini yaparken çok ağlıyo ve bezini değişirken çığlık çığlığa ağlıyor bu ne kadar sürer bi de doktor krem vs vermedi dokunmayın silmeyin kendi haline bırakın dedi ama beze yapışınca ağlıyor ne yapmalıyım
Madamehappyyyyy anonimmomp_ 42 günlükken yaptırdık ve bize krem ve temizlememiz için sprey gazlı bez falan vermişti. Her 2 saatte bir değiştirmemiz gerektiğini söylemişti.
Alparslanmom__ anonimmomp_ pet bardağı pipsine değmeyecek şekilde kesin yerleştirip bezi öyle kapatın
Elmsnghn anonimmomp_ bize bezi kuru bırakmayın evde ne yağı varsa onu kullanabilirsiniz ama kesinlikle boş beze pipisi sürtmesin demişti. Benim oğlumda asla durmadı ilk gün oda 2.5 aylıkken oldu. Pipisine karton bardak koydukta oyle rahatladi yavrum
anonimmomp_ Madamehappyyyyy bize sadece Doliprane ağrı kesici şurup verdi altı saate bir içmesi için ama krem vermedi birisi bardak koyun demiş onu deneyeyim
qlsm Bize doktorumuz terramiycin krem vermişti ucuna sürmem için ama biz 3. Gün duş bile almıştık 🤗 her çocuk bir değil ama pet bardak ise yarayacaktır ağrı kesici de 3 gün kullanmıştık