Dygny23 ne kadar erken o kadar iyi. Biz 4 aylıkken yaptırdık gayet rahat geçti. Lokal olmuştu oğlum,ilk tercihiniz lokal olursa çok daha iyi olur. Bazı doktorlar uğraşmamak adına genel anestezi altında çalışabiliyorlar ama sünnet için bence gerek yok böyle birşeye. Giderken yanınıza sevdiği birkaç oyuncak,kullanıyorsa emzik bunları alıp o süre zarfında oyalayabilirsiniz. Şimdiden geçmiş olsun,kolaylıkla atalatacağınız bir süreç olsun inşallah.