moommyyyylik ben kullanmadım çünkü bu sebepten ötürü yazılmadı bu ilaç bana kan testimde proloktin seviyesi yüksek çıktı Dr bu ilacı yazdı düşürmesi için emzirdiğimi söyledim bir problem olur mu sordum olmaz dedi eşim de eczaneden alırken eczacı sütten kesmek için alıp kullanıyorlar demiş öyle olunca internetten baktım kullanmak istemedim bebeğim daha küçük olduğu için ne olur ne olmaz sütüm kesilmesin diye