Nagihandefne yaaa şuan seni o kadar çok iyi anlıyorum ki, bnm kızımda 1 ay oldu halen sadece uyuduğunda hep öksürüyor, o kadar çok öksürüyor ki kıpkırmızı oluyor, ağlıyor uyuyamıyor, uyku düzenimiz alt üst oldu doktor toza alerjisi var ondandır dedi, odayı hep havalandırıyorum her sabah tüm nevresimlerini yastığını yorganını sirkeliyorum hatta kendi yatağımızı da yapıyorum, odayı baştan aşağı perdelere pencerelere kadar sildim ama bu öksürük halen durmuyor ne olacak bilmiyorum daha 13 aylığız, bu arada odanın nemli olması için 2 kaseye su koyup peteğin üstüne bıraktım buharlaşıyor diye sizde deneyin bi , Rabbim evlatlarımıza Şafi adıyla şifa versin inşallah