Kızlar selam sorum başlıkta manuel aldım komşudan ama asla olmuyor tam 3 saat uğraştım sabır ede ede ama olmadı yedekte veya kullanmayan varmı internettekiler çok pahalı benim bin küsür param var marka vs hiç fark etmez aranızda kullanmaayan bi köşeye koyan varsa bana sata bilir mi lütfen stresten üzüntüden sütüm doğru dürüst gelmiyor sağım kuvvetlendirecektir