elaa2 Merhaba arkadaşlar 7 aylık bebeğim var pekmez kullanmak istiyorum fakat ne alacağımı bilemedim hangi markayı ve hangisi (keçiboynuzu, üzüm ,dut) sizler hangi markayı aldınız ve hangisini aldınız
dryglgl elaa2 neden kullanacaksınız ki pekmezin bir faydası yok onun yerine vitma dan üzüm özü bakabilirsiniz bir de pekmez tadını alırsa yeni deneyeceği sebzeleri sevmeyebilir tatlı tadı arayacak çünkü en azından tüm mevsim sebzelerini denedikten sonra ya da yoğurtla karıştırıp kullanın derim
3kedili2bebekli elaa2 ben bunu söylenince lincleniyorum ama ek gidada yemek kavramı oturmamış bebislere pekmez kullanmamak daha doğru pekmez yerine meyvenin kendisini verin pekmez hem çok tatlı hem yapılış asamasi nedeniyle riskli bir ürün tatlı tadı ek gıda reddine sebep olacak burda 18 aylık bebegine yumurtaya bile pekmez karıştırmak zorunda olan anneler gördüm sırf bebeği yesin diye her şeyi tatlandırmak zorunda kalıyordu önce sebzelere corbalara et ürünlerine yogunlassaniz daha güzel olur 11. Ayda başladım bebeklerime doktorun tavsiyesi ile
aysegul_my elaa2 pekmezin bi faydasi oldugunu düsünmüyorum hee tatlandirsin die pankekin uzerine falan minik minik sürüp belki verebiilirsiniz ama hani kan olsun can olsun gibi şeyse bi faydasi yook ben ilk cocugumda bu kafayla kullandım herşeyine pekmez eklerdim sabahlari verirdim ac karnina pekmezli su falan sonuç cocuk kansiz bi cocuk oldu o kadar pekmeze nasıl olur dedim ama hic bi faydasi olmamiş simdi ikinci cocuguma bi iki kez pankek üzerine sürüp verdim o kadar yani kansizligi iyi çikti onun yerine meyve verip yedirmek daha iyi
yagmur35yy elaa2 pekmez tatlı olduğu için canım 1yas sonrası verdiriyo doktorlar bence bi danışın ondan sonra verin
betusum dryglgl ben çok kullandım pekmez ya biraz yemesi kesildi bebeğimin bilmiyordum pekmezin mi acaba
Sema10 dryglgl betusum betusum kızım tam 8 aylıktı iştah kesildi bi süre bekledim baktım yemiyor doktorumuza götürdüm test yapıldı d vitamin be demir eksikliği çıktı ilacını arttırdı sonra düzene girdi
hemshireanne aysegul_my neden acaba. Ben sadece pekmez icerek kanimi artirmistim. kendi yaptigimiz dut pekmezi
dryglgl betusum olabilir açıkcası demir eksikliğine sebep olabiliyor o da iştahsızlık yapıyor çocuğun kan değerlerine en son ne zaman baktırdınız eğer uzun zaman olduysa bir baktırıp kan değerlerini toparlamaya odaklanın derim iştahı düzelir zaten sonrasında
dryglgl betusum 1 yaşında rutin bakılıyor zaten o zaman baktırabilirsiniz ama daha 8 aylıkmış çok pekmez vermenin bir anlamı olmaz daha besleyici et balık baklagiller sebze meyve yoğurt kefir peynir bunlarla beslemeye çalışın daha iyi olur gelişimi için kuruyemişleri de iyice ezerek yoğurtla vs karıştırıp verebilirsiniz bunlar dışında pek hamurlu tatlı gıdalar vermemeye çalışırsanız daha iyi olur gelişimi için
Sare-10 elaa2 ben 11 aylık falan denemiştim hiç sevmedı çocuğum sonra hasta oldu zorla her sabah çay kaşığı vermeye çalıştım derken sonra bır süre vermedım yemıyor derken babası yerken gördü o anda yedı şimdi yıyor çocuğum. Pekmez faydalı kansızlığı azaltır bağışıklığı güçlendır tok tutar faydalıdır çok minik deneyebılırsın ama yer mı yemez mı bılmem. Tatlı kavramına gelince muzda tatlı ama verıyoruz bu dığer besınlerı yemeyecek anlamına gelmez her besın denenecek cıkolata gıbı şeyler bağımlılık yapıyor onlardan uzak durun