Benim de hamileliğimden beri vajinamda değil ama yan tarafında bir kaşıntı var. bacağın iç kısmında vajinaya doğru doktor iyot vermişti biraz sürünce geçmişti. Şimdi yine tekrarlamış ve yayılmış çok sinir bozucu gerçekten tekrarlaması. Travazol sürdüm ama emzirirken sıkıntı olmuyor sanırım.