beratelifnr Kızlar oğlum 15 aylık normal doğumla dünyaya geldi ben doğumdan 20 gün sonra bir vajinal mantar enfeksiyonu olmuştum.o gün bu gündür her ay tekrarlıyor her ay antibiyotik fitil krem probiyotik adetten sonra yine başa sarıyor biktim artık başına gelen ve çözüm bulan var mi
aysegul_my beratelifnr nioli yagi önerirm bende kizima hamileyken peydah oldu basima ayda iki kez antibiyotik kullaniyodum o kadar dikkat etmeme rağmen surekli tekrarliyodu birde travazol da cok iyi gelio bu kezde antibiyotik alerjim oldu herhangi bir antibiyotik iceyim hemen vajinal mantar kaşintiya ceviriyor neyse suan dogdu 1 yasinda ben kurtuldum nioli yagi kullaniyorum iç camaşirinizi utüleyin bu yagdan alin bir damla damlatin ic camasiriniza giyin mentollu oldugu icin biraz yakar ama geciyo 15 dk sonraya
Leylamoznur beratelifnr canım ilaç kullandın 7 günlük hap veriyor ya doktor 3 gün eşin 4 gün sen kullanıcaksın krem eşinde sürücek fitil 7-3 gün olarak değişir ama fitil kullanırken ve ve fitil sonrası toplam 14 gün cinsel ilikşi olmaması lazım nioli yağı kullan fakat tedavisin bitince bütün iç çamaşırlarını at yenisini al jilet ile temizlik yapıyosan bırak
gamzeci beratelifnr çay ağacı yağı kullanıyorum dönem dönem benimde kasintim oluyor bend3 adet öncesi kasinti yaşıyorum ana mantar değil 3 4 gün sürüyor adet olunca geçiyor bir dahaki ay adet zamanı yine kasinti oluyor hormonlar dan oluyor muş çay ağacı yağı kullanıyorum kasinti filan kalmıyor bir denemenizi tavsiye ederim farmasi markasına ait olani etkili
rabiaeso beratelifnr bende de inatçı mantar var oram kasininca sinirlerim geriliyor artık . Burda bir anne aynı durumdayken sığır kuyruğu otu kullanarak kurtulduğunu yazmış haftasonu alıp deneyeceğim inşallah siz de deneyin isterseniz. Nioli yağıdir suya sirke atmaktır çok hafif yöntemler inatçı mantara hiç bir etki etmiyor senelerdir kendimden biliyorum
aysegul_my beratelifnr acaba böbreklerinizde taş veya idrar yolunuzda taş bişi mi varki buda yapabiliyormuş birde sekerinizi ölcüyo musunuz şeker yüksekkende oluyor mantar
beratelifnr aysegul_my sekerim yok kan idrar verdim taş ta gözükmedi kaç kere jinekologa gittin krem.verip verip yolluyor
alparslanmothers beratelifnr taharet suyunuza biraz sirke koyun sirkeyle taharetlenin biraz yakar ama iyi gelir birde mümkünse bir kaç gün içinize iç çamaşırı giymeyin
beratelifnr Leylamoznur neler neler denedim eşim gidip kan idrar verdi bende bisey çıkmayınca hala nerden geldiğini anlmaadik
1990ilknur Hindistan cevizi yağı yiyin, hatta vajinaniza da sürün faydasını görürsünüz.yediklerinize de dikkat etmeniz gerekiyor skeeri ve ekmeği hayatınızdan çıkarın faydasını göreceksiniz
Mrvsmt2502 beratelifnr benim vücudum spirali kabul etmemişti geçmeyen vajinal mantar oluyordum o yüzden sordum. Sizinkide kabul etmemiş olabilir. Hiçbir ilaç fitil krem vs iyi gelmiyordu gelse de kısa sürede yine mantar oluyordum
beratelifnr Mrvsmt2502 benimki de aynı öyle birde oğlum 6 aylıkken anne sürü almak istemedi 1 buçuk yaşında hala ilk günkü gibi süt var oda yaparmis
beratelifnr Mrvsmt2502 siprial e batırdım ben ondan mi acaba diye doktor temiz dedi bi sıköntısı yok siprialin dedi
Mrvsmt2502 beratelifnr benimkinde de çıkarttığımda bir sıkıntı gözükmüyordu hatta rahim içinde enfeksiyonda gözükmüyordu ama çıkartınca bütün sorunlarım çözüldü 5 dk içinde kaşıntı bile geçmişti. Bence çıkartırıp bi deneyim 1 ay sonra tekrar taktırırsınız