beyazzkuguu kızım 27 aylık. İmkanımız var ve ben de bir dönem takıntılı gibi her hafta yeni bir oyuncak alırdım parasına bakmadan. Ama sonra kızım aldığım eski oyuncakları görmemeye, yenilerle de bir iki oynayıp sıkılmaya başladı. Hep yeni bir şeyin geleceğini bekliyordu çocuk artık. Bir de ayına uygun almazdım ve öncesinde gördüğü için oynayabileceği dönemde de oynamazdı o oyuncakla. 7 aylıkken 1 yaşa uygun oyuncak alırdım mesela. Yapamasa da oynasın derdim. Bir iki oynar sıkılırsın. Sonra 1 yaşta o oyuncağı yapabilse sadece bir defa yapar bırakırdı çünkü artık gördüğü bildiği bir oyuncaktı.
22 aylıkken bir dur dedim kendime artık oyuncak almayı bıraktım. Etraftaki oyuncak kalabalığını da tamamen boşalttım. Bebeklik oyuncaklarını kaldırdım falan. İlk 3 4 hafta çok sıkıldı oynamak istemedi kalanlarla, hala bir beklenti içindeydi ama ben yeni bir şey almayınca evdeki oyuncaklar ile oynamaya, var olan oyuncakları ile yeni oyunlar kurmaya başladı. Çocuğun sıkılmasına bile izin vermeyecek kadar oyuncak aldığım için hayal gücünü de kısıtlamışım meğer. Şimdi 2 ayda bir bir ya da 2 oyuncak alıyorum sadece. Fiyatı da önemli değil. O yüzden ben deneyimime göre fazla oyuncak olmaması taraftarıyım.
Kalite konusuna gelince, evet iyisi olsa daha iyi olur ama normal yürüme arkadaşj kullanan bebek de yürüyor en iyisini kullanan da. Önemli olan işlevi yani. Canınızı sıkmayın