Mutluanneeee17 evet alerji doktoru Locoderm ve antibiyotikli bir krem verdi onlarla 1 buçuk ay tedavi gördükten sonra Biodermanın Atopik serisi ile sürekli nemlendirmemizi istedi.. Şımdi Bioderma kullanıyoruz sadece bazen halıya temas edip yüzü döküyor Locoderm krem sürüyorum haftada 1 kere,., Odasında da halı yasak, peluş oyuncakları kaldırdım, Yünlü ve peluş kıyafetler, battaniyeler hepsini kaldırdım. Penye ve pamuklu ürünler kullanıyoruz.. Oda sıcaklığını 23 derecede bile kabul etmedı o şekilde kontrol sağlıyoruz. Zaten sıcak ortama girince yüzü hemen dökmeye başlıyor..Sizin sanırım 3 aylikmis gıda alerjiside olabilir alerji doktoruna gitmenizde fayda var. Süt veya yumurta alerjisinde de çok fazla görülüyor