İyi geceler sevgili anneler
benim kızım bir yaşında en geç 9.30 dedi mi uyur 11 e kadar kesintisiz uyur ondan sonra arada küçük bir ağlama pış pışlarım geri uyur saat gece 1 oldu mu bu kıza bişeler oluyor uyanıyor pış pışlıyorum uyuyor on dakika sonra tekrar sürekli böyle uyuyor diyorum yatağıma geliyorum tekrar mızmızlanıyor Kafayı yicem yemin ederim ki gece olsun istemiyorum ne zaman deliksiz uyuyacak bu kız Allahım yarabbim yaa 😭😭😭😭😭😭😭😭