TugcenurLina İyi geceler kızlar gün içinde birşey yokken yatağa uzanır uzanmaz beni bi ateş basıyor elim ayağım da yanıyor böyle olan varmı nedenini bilmiyorum 17 aylık kızım var gün içinde genelde ayakta olduğum için olabilir diye düşünüyorum ama bilemedim
carpediem___ TugcenurLina insülin direncinde oluyor genelde bende yıllardır var ama hamilelik te ve doğum sonrasında daha da arttı dediğiniz gibi ayakta çok durup uzanınca da oluyor ama siz gene de her ihtimale karşı dahiliye de bi insülin direncinize bi baktırın derim bu arada yangısını azda olsa azaltmak için soğuk suya tutup ardından ayağınızı bi süre yükseğe kaldırıp uzanın.bende venöz yetmezlik de var oda ayakta yanmaya sebep oluyormuş ikisinden biri olabilir sizinde
TugcenurLina Meri-Mel hamileyken çok olmaya başlamıştı doktorum magnezyum vermişti geçmişti ama yine başladı bende fırsat bulduğum an baktıracağım tekrar çok rahatsız edici
TugcenurLina carpediem___ insülin direncim vardı daha önce ama bu aralar baktırmadım tabii ondan olabilir demekki tatlı da yemiyorum ama ne tetikliyor bilemiyorum teşekkür ederim size de geçmiş olsun 💐
kupakizi_ Bende de aynısı vardı maalesef şekerden dolayıymış. Kolestrol de olabilir bir doktora görünün önemli bir durum değildir inşallah
meri123 kupakizi_ benımkı bolge bolge yanıyo ya bırgın altı yanıyosa bırgun ust yan ayak bılegım bazen parmaklara dogru bolgesel ayakta acaba hamılelıktenmıkı