Bebeğim 11.ayında üst dişlerini patlattı. Ama dişleri çıktı yani biliyorum ağrısı acısı var ama bir bebek gün içinde ya da gece hiç uyumaz mı ya??? 1 aydır neredeyse gün içinde 15-20 dklık uykuyla o da ayağımda bırakınca direk uyanıyor yemek yememe bile fırsat yok geceleri saat 1-2 ediyoruz o da her saat başı kalkıyor kucakta ya da ayakta pışpış devamlı artık iyice ayak bileklerim ağrımaya başladı. Daha önce dişleri çıkarken hiç böyle olmamıştı. Bu şekilde uyku problemi yaşayan var mı?? Gün içerisinde nasıl uyku düzeni oluşturabilirim ??